Candidatul ideal pentru o poziție deschisă recent probabil lucrează deja pentru dumneavoastră. 15 % din agenții de call centre sunt perfect poziționați pentru a contribui la dezvoltarea echipei interne de vănzări. Companiile de top cunosc foarte bine baza internă de talente și utilizează modalități eficiente pentru a asigura mobilitatea acestora spre arii cu care au un grad mai ridicat de compatibilitate.

SOLUTII SHL PENTRU MOBILITATEA TALENTELOR

Evaluați, dezvoltați și asigurați tranziția talentului:

  • Înțelegeți particularitățile talentului în cadrul organizației

  • Dezvoltați trasee pentru talentele cheie din organizație

  • Evaluați disponibilitatea individuală și cea a echipelor – incluzând cunoștințele profesionale și aptitudinile specifice postului – în raport cu obiectivele de business

  • Descoperiți punctele forte și capacitățile insuficient exploatate

  • Pregătiți angajații pentru creșterea și dezvoltarea internă a carierei

  • Prezentați oportunitățile de mișcări laterale și verticale

  • Adaptați procesele de dezvoltare la particularitățile individuale prin formularea unor planuri strategice de mobilitate

  • Promovați în mod obiectiv talentele pe baza aptitudinilor și a potențialului

  • Identificați și dezvoltați viitorii lideri

  • Mobilizați capitalul uman actual pentru noi oportunități de business

CRESTETI ANGAJAMENTUL SI PRODUCTIVITATEA ANGAJATILOR DUMNEAVOASTRA

Audit al talentelor: Raportați capitalul uman actual la benchmark-uri pentru a alinia talentul la obiectivele strategice.

Dezvoltarea angajatilor: Descoperiți și utilizați potențialul neidentificat.

Planificarea succesiunii: Coordonați într-o manieră strategic tranzițiile leadership-ului în cadrul organizației.

Descărcați mai multe informații despre Talent Mobility solutions

 

Get in Touch